noriu pasakyti, kad labai patenkinta Jūsų sukurtu produktu - buhalterinės apskaitos programa "Monet" dėl šių priežasčių:
1. pagrindinis programos privalumas - darbas per internetą, kas suteikia vartotojui galimybę laisviau prieiti prie apskaitos duomenų, dirbti neprisirišant prie darbo vietos;
2. nereikia rūpintis serverio palaikymu ir duomenų bazės saugumu;
3. pakankamai paprasta ir greit išmokstama;
4. apima visas pagrindines buhalterinės apskaitos funkcijas, formuojamų ataskaitų informatyvumas leidžia nuolat sekti įmonės finansinius rodiklius, juos analizuoti; 5. ir kas labai aktualu kiekvienam - nedidelė kaina ir, be to, neatsiranda papildomų išlaidų dėl programos priežiūros ir atnaujinimo darbų - tuo pasirūpina "Monet" specialistai. — Anna Nazarova, kelių įmonių buhalterė
Susisiekime! 8 646 90321

Novatoriška buhalterinės apskaitos programa Monet

Patogumas

Monet programa yra internetinė, todėl ją galėsite pasiekti iš bet kur ir bet kada, lengvai sujungsite nutolusius įmonės padalinius. Programa yra kurta taip, kad atitiktų tiek įmonės buhalterio, tiek vadybininko, tiek direktoriaus poreikius ir nesukeltų keblumų naudojantis.

Kaina

Monet programa galite naudotis už draugišką mėnesinį mokestį – 29 eur. Jums nereikalinga jokia brangi IT infrastruktūra ir priežiūra, o programos atnaujinimai yra nemokami ir jų nereikia diegti.

Saugumas

Visi jūsų įmonės duomenys koduojami ir saugomi mūsų serveriuose, nuolatos daromos atsarginės duomenų kopijos. Galite būti ramūs, kad niekuomet dėl nenumatytų priežasčių neprarasite savo įmonės duomenų. Mes patys vystome naudojamą programinę įrangą, šifruojančią visus duomenis ir padedančią išvengti techninių klaidų, todėl užtikriname maksimalų patikimumą.

Mažoms įmonėms

29 Eur/mėn.

Į kainą įeina:
bazinis programos paketas – didžioji knyga, pirkimai, pardavimai, prekių apskaita, darbo užmokesčio apskaita;
neribotos konsultacijos el. paštu;
0,5 val/mėn nemokamų konsultacijų telefonu;
planiniai programos atnaujinimai;
vienas vartotojas.

Didesnėms įmonėms

59 Eur/mėn.

Į kainą įeina:
bazinis programos paketas – didžioji knyga, pirkimai, pardavimai, prekių apskaita, darbo užmokesčio apskaita;
neribotos konsultacijos el. paštu;
1 val/mėn nemokamų konsultacijų telefonu;
planiniai programos atnaujinimai;
neribotas vartotojų skaičius.

Didelėms įmonėms

Kaina sutartinė

Mes esame programuotojai, todėl galime pritaikyti programą iš esmės pagal bet kokius Jūsų poreikius.

Kokie moduliai yra programoje?
  • Didžioji knyga:
    • bankų apskaita – efektyvus išrašo suvedimas;
    • automatinis valiutų kursų pasikeitimo įtakos skaičiavimas;
    • ilgalaikio turto apskaita;
    • balansas ir pelno-nuostolio ataskaita.
  • Pirkimų ir pardavimų valdymas:
    • bankų apskaita – efektyvus išrašo suvedimas;
    • automatinis valiutų kursų pasikeitimo įtakos skaičiavimas;
    • ilgalaikio turto apskaita;
    • balansas ir pelno-nuostolio ataskaita.
  • Prekių ir atsargų valdymas:
    • atsargų apskaita FIFO metodu;
    • inventorizacija ir sandėlių apskaita;
    • pajamavimas ir nurašymas;
    • Intrastat deklaracijos.
  • POS:
    • realūs sandėlio likučiai;
    • realūs pardavimai;
    • nuotolinis kainų keitimas
  • Darbo užmokesčio ir darbo laiko apskaita:
    • darbo laiko ir užmokesčio žiniaraščių automatinis užpildymas;
    • Sodros ir VMI deklaracijos.
  • Verslo valdymo priemonės:
    • įmonės pelningumas pagal požymius: projektai, produktai, padaliniai;
    • klientų/tiekėjų grupės;
    • prekių grupės/sandėliai.
Kokios yra papildomos galimybės?


Jums augant, programa auga kartu. Galimi papildomi moduliai:
– programos integracija su internetine parduotuve (15 eur/mėn);
– programos integracija su kompiuteriniu kasos aparatu (POS) (30 eur/mėn);
– gamyba (15 eur/mėn);
– automatinis periodinių sąskaitų išrašymas (15 eur/mėn);
– Intrastat deklaracijos (25 eur/mėn);
– kiti individualiai pritaikyti sprendimai (kaina priklauso nuo darbų apimties).